یو سی مس چیست؟

سیستم محاسبه ذهنی و چرتکه ای UCMAS

UCMAS یک سیستم آموزشی بین المللی توسعه ذهن کودکان می باشد که در آن ابتدا ریاضیات با استفاده از چرتکه (چرتکه ژاپنی) به دانش آموزان آموزش داده می شود، با آموزش ریاضی با استفاده از چرتکه ریاضیات به صورت عینی و عملی به دانش آموزان آموزش داده شده و درنتیجه کودکان مفاهیم پایه ریاضیات را بسیار آسان و جذاب فرا می گیرند.

همزمان با آموزش ریاضیات چرتکه ای ، با تمرین های مخصوصی، چرتکه در ذهن دانش آموزان تصویر سازی گردیده و به تدریج دانش آموزان قادر می گردند تا محاسبات را به طور ذهنی (با استفاده از چرتکه مجازی) انجام دهند.  کودکان  درآکادمی یوسی مس قادر خواهند بود محاسبات پیچیده ریاضی مثل جمع ، تفریق ، ضرب ، تقسیم و حتی جذر و توان را ابتدا بر روی چرتکه و سپس به صورت ذهنی در کسری از ثانیه انجام دهند.

  یو سی مس فقط محاسبات ذهنی ریاضی نیست  ، یو سی مس برقراری تعادل بین دو نیمکره مغز را آموزش می دهد.  روش یادگیری در یو سی مس با فعالسازی دو نیمکره چپ و راست مغز به صورت همزمان می باشد. ضمنا افراد علاوه بر ریاضیات در سایر خصوصیات شخصیتی و رفتاری رشد خواهند کرد . این افراد سرعت عمل، دقت و تمرکز را یاد می گیرند و توانایی حل مواجهه با مسایل و مشکلات ، مدیریت بحران و تصمیم گیریهای کلان را آموزش می بیبنند . این افراد با این تواناییهای ذهنی قطعا مدیران و راهبران فردا خواهند بود. این سیستم دارای ۱۰ سطح اصلی و بوده و یادگیری هر سطح سه ماه و نیم ، هفته ای یک جلسه ,به طول می انجامد.

برای آشنایی بیشتر با مزایای یو سی مس کلیک کنید.

این سیستم آموزشی دارای ابزار و وسایل منحصر به فردی است که توسط آنها فرایند آموزشی به صورت دقیق انجام می گیرد که عبارتند از : چرتکه دانش آموز (سوربان یا چرتکه ژاپنی) ، کتاب های (تمام رنگی) ، دفترچه تند نویسی ،دفترچه شنیداری ، فلش کارت، کیف دانش آموز، نرم افزار بازی و حل تمرین 

برای الهام بخشیدن, برای کوشیدن, برای برتری داشتن

ماموریت و اشتیاق ما توسعه مادام العمر عشق به یادگیری در دانش آموزان مان است.

تمرکز اصلی ما در همه کارهایمان در جهت خدمت به کودکان است.به بچه ها و خانواده هایشان اطمینان ميدهیم که فرصت رشد برای هریک از دانش آموزان در برنامه ما وجود دارد. رویکرد ما کودک محور است بنابراین ميدانيم که هر کودک با یک شیوه و سرعت متفاوت می آموزد. در این برنامه دانش آموزان فرصت خواهند داشت که مهارتهای خود را به بهترین نحو توسعهدهند. در جهت این کار مدرسان آموزش دیده ما آنها را یاری مینمایند.

 

توضیحات کامل در مورد سیستم آموزشی یو سی مس ، برنامه تلویریونی سحرلر، شبکه استانی آذربایجان شرقی