والدین گرامی و دانش آموزان عزیز
خواهشمند است به هنگام ثبت نام در کلاس های یو سی مس، آی مت، رباتیک اندیشه خلاق و سی مس، به موارد ذیل توجه فرموده و با رعایت نکات اعلام شده ما را در ارایه بهتر خدمات به شما عزیزان یاری فرمایید.

نکات مهم در مورد ثبت نام کلاس ها به صورت غیر حضوری (واریز وجه کارت به کارت)

1- لطفا هنگام ثبت نام، تصویر فیش واریزی را از طریق: واتساپ به شماره 09925338163 و یا از طریق اپلیکیشن شاد به شماره 09929315449 ارسال فرمایید.

2- لطفا همراه با فیش اطلاعات ذیل را هم ارسال فرمایید:

  • نام و نام خانوادگی دانش آموز
  • روز کلاس
  • ساعت کلاس
  • نام دبیر
  • نام ترم تمام شده

3- توجه فرمایید ثبت نام از طریق پیامک به هیچ عنوان انجام نشده و فقط پیام های ارسالی از طریق واتس آپ و یا اپلیکیتن شاد مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

4- با توجه به کثرت پیامهای ارسالی ، در مدت زمان ۴۸ ساعت به پیام شما رسیدگی خواهد شد . لذا نیازی به پیگیری اولیای گرامی از طریق تلفن یا مراجعه حضوری نمیباشد.

5- در صورت عدم ارسال موارد ذکر شده، رسیدگی به پیام شما مقدور نبوده و در نتیجه ثبت نام فرزند شما انجام نخواهد شد.

نکات مهم در مورد ثبت نام با استفاده از چک های بنفش

والدین گرامی، در صورتی که جهت ثبت نام از چکهای بنفش رنگ استفاده می فرمایید، لطفا قبل از مراجعه حضوری به آموزشگاه برای ثبت نام ، چک را در سامانه چکهای صیادی ثبت و تصویر مربوطه را موقع ثبت نام به همراه داشته باشید.

بدیهی است که در صورت همراه نداشتن تصویر ثبت سامانه صیادی ، از قبول چک و ثبت نام معذور خواهیم بود.

توجه: والدین گرامی در صورتی که برای ثبت نام، به صورت حضوری به آموزشگاه مراجعه می فرمایید،خواهشمند است پول نقد به همراه داشته و در صورت امکان هزینه ثبت نام را به صورت نقد پرداخت فرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این قسمت نباید خالی باشد
این قسمت نباید خالی باشد
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.